Повна назва навчального закладу
Нехворощанський ліцей
Нехворощанської сільської ради Полтавської області
розпочав свою роботу 1987 року.
У 2023 -2024 навчальному році у ліцеї навчається 274 учнів в 11 класах. У навчальному закладі визначена українська мова навчання. Навчання здійснюється за технологічним профілем з поглибленим вивченням виробничого навчання
У закладі функціонують 19 навчальних кабінетів, з них:
- 5 початкових класів
- 1 математики
- 1 фізики
- 1 хімії
- 1 географії
- 1 біології
- 1 історії
- 1 української мови та літератури
- 1 народознавства
- 1 іноземної філології
- 1 Захисту Вітчизни
- 1 професійного навчання
- 2 інформаційно-комунікаційних технологій.
У закладі функціонують:
- 2 майстерні
- 1 спортивний зал
- їдальня
- бібліотека
- актовий зал
- 2 тренажерні зали
Школу підключено до мережі Інтернет. Кабінети інформаційно-комунікаційних технологій обладнані 16 робочими місцями, 4 комп’ютери використовуються в управлінсько-господарській діяльності, у тому числі один для ведення бібліотечного фонду.
В закладі наявні інтерактивні комплекси, ноутбуки, відеонагляд, штучне поле.
Працює бібліотека, бібліотечний фонд якої складає 8560 книг, брошур,
журналів (різноманітних примірників), з у тому числі 3182 підручники.
10 – 11 класи
охоплені профільним навчанням
Профіль – технологічний
Напрям – агротехнологічний (тракторна справа)
Концептуальні основи школи
– Камерність спілкування, відносин, в яких здійснюється самовираження і самореалізація об’єкту цих відносин (невелика кількість класів, груп).
– Інтегрованість курсів основ наук, що створює упорядковану систему головних тем і понять, приводить до формування в учнівській свідомості цілісної картини світу.
– Безперервність освіти, яка створює потребу у постійному самовдосконаленні особистості.
– Створення умов, які роблять пошукову роботу обов’язковою для всіх учасників навчально – виховного процесу (апробація авторських методик, технологій, курсів, навчальних посібників).
– Органічне поєднання класно – урочної системи з груповою та індивідуальною самостійною роботою учнів. Збереження принципу чергування їх діяльності.
– Можливість вибору учнями гуртків, факультативів.
Місія навчального закладу
– Розвивати особистість випускника, який володіє творчим потенціалом, уміє реалізувати його в повній мірі, здатного адаптуватися до світу, що швидко змінюється та чітко усвідомлювати своє місце в цьому світі.
– Створювати умови для навчання і розвитку учнів, їх пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб у процесі загальноосвітньої підготовки
– Виховувати в учнів любов до праці, забезпечувати умови для їх життєвого і професійного самовизначення, формувати готовність до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
– Забезпечувати наступно – перспективні зв’язки між загальною середньою і професійною освітою відповідно до технологічного профілю.
Проблема, над якою працює навчальний заклад
Здійснення диференційованого підходу до навчання та розвиток творчих здібностей учнів, створення оптимальних умов для їх розвитку і самореалізації в умовах реформування школи .
Інновації, що впроваджуються у закладі
- Диференціація навчання молодших школярів за С.О.Логачевським (елементи).
- Вироблення навичок оптимального читання за Зайцевим (елементи).- К.П.Копійка.
- Навчання фізики з використанням опорних таблиць (елементи).- О.І. Пометун.
- Інтерактивні методи навчання (елементи).
- Особистісно – орієнтоване навчання (елементи).
- Комп’ютеризоване навчання (елементи).
- Інтерактивне навчання (елементи).
- Диференційоване навчання (елементи).
Управлінські технології, що впроваджує навчальний заклад
- технологія стратегічного управління на підставі впровадження діагностики, вивчення потреб учнів та батьків, , залучення усіх учасників навчально – виховного процесу до планування роботи школи;
- технологія адміністративно – фінансового управління (пошук і вдосконалення ефективних форм господарювання, посилення трудової підготовки учнів у школі, організація продуктивної праці учнів, використання прогресивних форм трудового виховання);
- профілізація навчання;
- комп’ютеризація навчально – виховного процесу.
Напрями експериментально – дослідної роботи
- зміцнити матеріально – технічну базу школи ;
- удосконалити урок як основну форму організації навчальних занять;
- урізноманітнити форми і методи організації профільного навчання, зокрема розширити перелік спеціальностей: ввести „оператор комп’ютерного набору”, швачка;
- забезпечити високий рівень фахової підготовки педагогічних працівників школи.
Проекти, що впроваджуються у школі
Управлінські проекти щодо впровадження проектної технології у навчально – виховний процес:
- перехід до особистісно –орієнтованої моделі навчання і виховання;
- застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально – виховного процесу;
- застосування інтерактивних методів управління;
- упровадження комп’ютерно – орієнтованого навчання;
- розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально – виховного процесу.
- Створення музею історії школи.
- „Я – волонтер” (допомога пристарілим, ветеранам, догляд за пам’ятниками, меморіалами, місцями масових поховань”;
Участь у конференціях, семінарах, проектах
- 1989 рік – проведення на базі школи республіканського семінару з трудового навчання.
Співпраця з НДІ педагогіки України
Результати співпраці:
– розробка навчально – методичних посібників для професійної підготовки школярів;
– розробка методичних рекомендацій по підготовці до роботи та водіння малогабаритного трактора для учнів 5-6 та 7-8 класів. - „Мій рідний край – моя земля” (пошуково – краєзнавчий аспект). Шкільний пошуковий загін „Краєзнавець” – неодноразовий лауреат районних конкурсів;
- Розвиток фізичної культури і спорту ( робота спортивних гуртків та секцій, обладнання тренажерного залу). Спортивні команди школи – неодноразові переможці районних та обласних змагань з баскетболу, волейболу, футболу, кросу, шахів, тощо.
- Розвиток туризму. Створення шкільної туристичної команди. Розробка туристично – краєзнавчого маршруту місцями української оборонної лінії ( І місце в районних змаганнях). Щорічні піші походи по гірському Криму. Шкільна туристична команда – переможець обласного конкурсу з пішого туризму, лауреат Всеукраїнського етапу цього ж конкурсу.
Міжнародна співпраця
відсутня
Особливості навчального закладу: досягнення, результати роботи
- Щороку школа посідає призові місця у рейтингу шкіл району за результатами предметних олімпіад, конкурсів, змагань, тощо, серед наших школярів є призери та переможці обласних та всеукраїнських конкурсів.
- Ряд учителів школи ставали переможцями районних та учасниками обласних конкурсів „Учитель року”, творчі доробки наших педагогів неодноразово відзначалися на районних ярмарках педагогічних технологій.
- Школа є базовою у районі щодо впровадження профільного навчання за агротехнологічним профілем.
- Має ліцензію МОН України для здійснення професійного навчання .
- Навчальний заклад має достатній рівень матеріально – технічного забезпечення для реалізації змісту профільного навчання. База професійного навчання налічує 5 тракторів, 1 автомобіль, 1 комбайн, 7 одиниць причіпної техніки.
- Випускники 11 класу разом з атестатами про повну загальну середню освіту отримують посвідчення тракториста – машиніста категорії „А”, володіють основними навиками самостійної трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві.
- Державним актом школі надано право на постійне користування земельною ділянкою площею 55,45 га, прибуток від якої використовується на зміцнення матеріальної бази школи, здешевлення харчування дітей , виплату нагород педпрацівникам, учні яких стали переможцями районних та обласних етапів предметних олімпіад, конкурсів, змагань, премії обслуговуючому персоналу, на допомогу в обробітку присадибних ділянок працівників та учителів – пенсіонерів, на пам’ятні подарунки працівникам до свят.
- За підсумками атестації у 2008 році навчальний заклад атестовано з відзнакою.
Висвітлення інформації про діяльність школи у ЗМІ
Неодноразові публікації у районній газеті „Світлиця” Новосанжарської районної ради
Повна адреса навчального закладу
(індекс, назва навчального закладу, назва села, назва району, область)
39354
Нехворощанський ліцей
село Нехвороща
Полтавської області
Телефон / факс
(05344) 9-65-40
е-mail
nekhvo.znz1987@gmail.com
Веб
https://nehvoschool.pp.ua/