Повна назва навчального закладу

 Нехворощанський ліцей
Нехворощанської сільської ради Полтавської області

розпочав свою роботу 1987 року.

учнів
0

У 2023 -2024 навчальному році у ліцеї навчається 274 учнів в 11 класах. У навчальному закладі визначена українська мова навчання. Навчання здійснюється за технологічним профілем з поглибленим вивченням виробничого навчання

У закладі функціонують  19 навчальних кабінетів, з них:
  • 5 початкових класів
  • 1 математики
  • 1 фізики
  • 1 хімії
  • 1 географії
  • 1 біології
  • 1 історії
  • 1 української мови та літератури
  • 1 народознавства
  • 1 іноземної філології
  • 1 Захисту Вітчизни
  • 1 професійного навчання
  • 2 інформаційно-комунікаційних технологій.
У закладі функціонують:
  • 2 майстерні
  • 1 спортивний зал
  • їдальня
  • бібліотека
  • актовий зал
  • 2 тренажерні зали

Школу підключено до мережі Інтернет.  Кабінети інформаційно-комунікаційних технологій обладнані 16 робочими місцями, 4 комп’ютери використовуються в управлінсько-господарській діяльності, у тому числі один для ведення бібліотечного фонду.

В закладі наявні інтерактивні комплекси, ноутбуки, відеонагляд, штучне поле.

Працює бібліотека, бібліотечний фонд якої складає 8560 книг, брошур,
журналів (різноманітних примірників), з у тому числі 3182 підручники.

10 – 11 класи

охоплені профільним навчанням

Профіль – технологічний

Напрям – агротехнологічний (тракторна справа)

Концептуальні основи школи

– Камерність спілкування, відносин, в яких здійснюється самовираження і самореалізація об’єкту цих відносин (невелика кількість класів, груп).

– Інтегрованість курсів основ наук, що створює упорядковану систему головних тем і понять, приводить до формування в учнівській свідомості цілісної картини світу.

– Безперервність освіти, яка створює потребу у постійному самовдосконаленні особистості.

– Створення умов, які роблять пошукову роботу обов’язковою для всіх учасників навчально – виховного процесу (апробація авторських методик, технологій, курсів, навчальних посібників).

– Органічне поєднання класно – урочної системи з груповою та індивідуальною самостійною роботою учнів. Збереження принципу чергування їх діяльності.

– Можливість вибору учнями гуртків, факультативів.

Місія навчального закладу

– Розвивати особистість випускника, який володіє творчим потенціалом, уміє реалізувати його в повній мірі, здатного адаптуватися до світу, що швидко змінюється та чітко усвідомлювати своє місце в цьому світі.

– Створювати умови для навчання і розвитку учнів, їх пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб у процесі загальноосвітньої підготовки

– Виховувати в учнів любов до праці, забезпечувати умови для їх життєвого і професійного самовизначення, формувати готовність до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

– Забезпечувати наступно – перспективні зв’язки між загальною середньою і професійною освітою відповідно до технологічного профілю.

Проблема, над якою працює навчальний заклад

Здійснення диференційованого підходу до навчання та розвиток творчих здібностей учнів, створення оптимальних умов для їх розвитку і самореалізації в умовах реформування школи .

Інновації, що впроваджуються у закладі

  •  Диференціація навчання молодших школярів за С.О.Логачевським (елементи).
  • Вироблення навичок оптимального читання за Зайцевим (елементи).- К.П.Копійка.
  • Навчання фізики з використанням опорних таблиць (елементи).- О.І. Пометун.
  • Інтерактивні методи навчання (елементи).
  • Особистісно – орієнтоване навчання (елементи).
  • Комп’ютеризоване навчання (елементи).
  • Інтерактивне навчання (елементи).
  • Диференційоване навчання (елементи).

Управлінські технології, що впроваджує навчальний заклад

  • технологія стратегічного управління на підставі впровадження діагностики, вивчення потреб учнів та батьків, , залучення усіх учасників навчально – виховного процесу до планування роботи школи;
  • технологія адміністративно – фінансового управління (пошук і вдосконалення ефективних форм господарювання, посилення трудової підготовки учнів у школі, організація продуктивної праці учнів, використання прогресивних форм трудового виховання);
  • профілізація навчання;
  • комп’ютеризація навчально – виховного процесу.

Напрями експериментально – дослідної роботи

  • зміцнити матеріально – технічну базу школи ;
  • удосконалити урок як основну форму організації навчальних занять;
  • урізноманітнити форми і методи організації профільного навчання, зокрема розширити перелік спеціальностей: ввести „оператор комп’ютерного набору”, швачка;
  • забезпечити високий рівень фахової підготовки педагогічних працівників школи.

Проекти, що впроваджуються у школі

Управлінські проекти щодо впровадження проектної технології у навчально – виховний процес:

  • перехід до особистісно –орієнтованої моделі навчання і виховання;
  • застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально – виховного процесу;
  • застосування інтерактивних методів управління;
  • упровадження комп’ютерно – орієнтованого навчання;
  • розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально – виховного процесу.
  • Створення музею історії школи.
  • „Я – волонтер” (допомога пристарілим, ветеранам, догляд за пам’ятниками, меморіалами, місцями масових поховань”;

Участь у конференціях, семінарах, проектах

  • 1989 рік – проведення на базі школи республіканського семінару з трудового навчання.
    Співпраця з НДІ педагогіки України
    Результати співпраці:
    – розробка навчально – методичних посібників для професійної підготовки школярів;
    – розробка методичних рекомендацій по підготовці до роботи та водіння малогабаритного трактора для учнів 5-6 та 7-8 класів.
  • „Мій рідний край – моя земля” (пошуково – краєзнавчий аспект). Шкільний пошуковий загін „Краєзнавець” – неодноразовий лауреат районних конкурсів;
  • Розвиток фізичної культури і спорту ( робота спортивних гуртків та секцій, обладнання тренажерного залу). Спортивні команди школи – неодноразові переможці районних та обласних змагань з баскетболу, волейболу, футболу, кросу, шахів, тощо.
  • Розвиток туризму. Створення шкільної туристичної команди. Розробка туристично – краєзнавчого маршруту місцями української оборонної лінії ( І місце в районних змаганнях). Щорічні піші походи по гірському Криму. Шкільна туристична команда – переможець обласного конкурсу з пішого туризму, лауреат Всеукраїнського етапу цього ж конкурсу.

Міжнародна співпраця 

відсутня

Особливості навчального закладу: досягнення, результати роботи

  • Щороку школа посідає призові місця у рейтингу шкіл району за результатами предметних олімпіад, конкурсів, змагань, тощо, серед наших школярів є призери та переможці обласних та всеукраїнських конкурсів.
  • Ряд учителів школи ставали переможцями районних та учасниками обласних конкурсів „Учитель року”, творчі доробки наших педагогів неодноразово відзначалися на районних ярмарках педагогічних технологій.
  • Школа є базовою у районі щодо впровадження профільного навчання за агротехнологічним профілем.
  • Має ліцензію МОН України для здійснення професійного навчання .
  • Навчальний заклад має достатній рівень матеріально – технічного забезпечення для реалізації змісту профільного навчання. База професійного навчання налічує 5 тракторів, 1 автомобіль, 1 комбайн, 7 одиниць причіпної техніки.
  • Випускники 11 класу разом з атестатами про повну загальну середню освіту отримують посвідчення тракториста – машиніста категорії „А”, володіють основними навиками самостійної трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві.
  • Державним актом школі надано право на постійне користування земельною ділянкою площею 55,45 га, прибуток від якої використовується на зміцнення матеріальної бази школи, здешевлення харчування дітей , виплату нагород педпрацівникам, учні яких стали переможцями районних та обласних етапів предметних олімпіад, конкурсів, змагань, премії обслуговуючому персоналу, на допомогу в обробітку присадибних ділянок працівників та учителів – пенсіонерів, на пам’ятні подарунки працівникам до свят.
  • За підсумками атестації у 2008 році навчальний заклад атестовано з відзнакою.

Висвітлення інформації про діяльність школи у ЗМІ

Неодноразові публікації у районній газеті „Світлиця” Новосанжарської районної ради

Повна адреса навчального закладу

(індекс, назва навчального закладу, назва села, назва району, область)

39354
Нехворощанський ліцей
село Нехвороща
Полтавської області

Телефон / факс 

(05344) 9-65-40

 е-mail

nekhvo.znz1987@gmail.com

Веб

https://nehvoschool.pp.ua/

2022 рік